Fiona de Lange nieuw proefplatform
Biernieuws

Fiona de Lange lanceert online proefplatform

Bierexpert Fiona de Lange lanceert in samenwerking met Mitra drankenspeciaalzaken een online proefplatform. Bierliefhebbers kunnen iedere twee weken deelnemen aan een nieuwe online bierproeverij.

Sinds de horecasluiting zijn online proeverijen een begrip geworden.  Fiona de Lange: “De afgelopen weken heb ik voor cafés in het hele land online bierproeverijen georganiseerd. Er was al vanaf het begin een run op iedere online bierproeverij. Mensen zoeken toch afleiding en een vervanging voor hun wekelijkse bezoek aan het café. Als het goed is gaat de horeca per 1 juni gedeeltelijk open, maar volle cafés zijn voorlopig ondenkbaar. Reden genoeg om een alternatief te bieden aan iedereen die niet naar het café kan of wil. Iedere twee weken geef ik een nieuwe online bierproeverij in de professionele omgeving van Webinar Geeks. De bierpakketten zijn eenvoudig online te bestellen via Mitra.nl/Fiona en te laten versturen of af te halen bij de lokale Mitra drankenspeciaalzaak.”

De Lange hielp veel horecazaken de afgelopen maanden. Door de online proeverijen hielden ze contact met hun gasten. De Lange sprak veel mensen in deze periode. Een van die mensen was Marco Philipsen van Mitra en zo ontstond binnen anderhalve week een samenwerking, die heeft geleid tot de nieuwe tweewekelijkse proeverijen, zonder deelnemerslimiet en zonder geografische beperkingen. Iedereen in Nederland kan meedooen.

Op de website www.fionadelange.com/online-bierproeverij zie je hoe eenvoudig (in twee stappen) kan meedoen aan de tweewekelijkse proeverij. FIONA’S proefpakket (€15,99) dat tijdens iedere proeverij centraal staat en ook steeds weer verandert, is beschikbaar via mitra.nl/fiona. Na inschrijving op https://fiona.webinargeek.com/online-bierproeverij (€4,95) krijg iedere deelnemer een unieke code die toegang geeft tot de proeverij. Iedere twee weken krijgen deelnemers een ander verhaal, dat wordt ondersteund door video, een livestream, bierquiz en bierkennis. Op iedere locatie met internet, is de proeverij te volgen.

FIONA Everything Beer

Het nieuwe online proefplatform is onderdeel van een volledig nieuwe huisstijl en platform van FIONA, Everything Beer. De portretjes die bij de huisstijl horen, zijn getekend door Will Broome, die ook tekent voor Marc Jacobs en Wedgwood. Samen met Anthony Michael, een vormgever zijn de ontwerpen gemaakt. Na een ontmoeting met een merkdeskundige kreeg Fiona het advies haar eigen naam als merk te voeren. "Ik had teveel merkidentiteiten, waardoor niet altijd duidelijk was wat ik allemaal doe."

Alles onder één naam

Naast online proeverijen worden de activiteiten zoals de Bier- en Brouwacademy en Consultancy werkzaamheden die nu vallen onder Enjoying Beer per 1 juni ook bij FIONA ondergebracht. Op het gebied van producten, diensten, brouwen, portfolio, microbiologie, markten en positioneren, zal Fiona de Lange samen met partners voor iedereen die iets met bier wil klaar staan. Fiona de Lange blijft ook nadrukkelijk met de horeca samenwerken. De komende maanden zal Fiona de trainingen weer opstarten, rekening houdend met de1,5-meter economie. Mensen die liever niet naar live events gaan, kunnen ook online training krijgen.

Voor meer informatie www.fionadelange.com

Gerelateerd nieuws