Advertorial

INK Hotel Amsterdam zoekt 'personages'

Met vacatures als ‘The Mastermind’ en moodboards of filmpjes in plaats van cv’s, blaast het Amsterdamse onconventionele luxe hotel het hospitaility recruitment veld nieuw leven in.

Nergens vindt men zo veel verhalen als in een hotel. Zo dacht ook in het INK Hotel Amsterdam dat dit voorjaar haar deuren zal openen. De pakkende subtitel was dan ook snel een feit; INK Hotel Amsterdam. Where stories are yet to be written..

Het creëren of eigenlijk faciliteren van deze verhalen gaat echter niet van zelf. Een creatief en ongedwongen hotel, valt of staat bij de professionaliteit en flexibiliteit van haar medewerkers. Om binnen zulke vrijheden te kunnen navigeren, is een bijzonder karakter nodig. Een bijzonder personage.

In een industrie die bekend staat om haar traditionele en soms rigide processen. In een wereld waar tatoeages en stoppelbaardjes tot op een paar maanden terug nog uit den boze waren. Waar de ‘standard operating procedures’ je om de oren vliegen. Besloot Joachim de Looij, General Manager van het INK Hotel Amsterdam, dat het tijd was voor innovatie. “Het aantrekken van bijzondere mensen, vergt een bijzondere aanpak” aldus de Looij.

Via de campagne website zijn alle ‘personages’ terug te vinden. Ook kan er direct gesolliciteerd worden. Uiteraard gebeurt dit niet met een standard CV en motivatie brief. Filmpjes, moodboards, gedichten, eigen alles wat men maar kan bedenken is toegestaan. Personages van het INK Hotel Amsterdam, kunnen hun eigen verhaal op een volledig eigen wijze delen.

What is YOUR Story? Myinkstory.nl